Abi, şu Inat TV işine hiç güvenmiyorum. Geçen hafta bir arkadaşın oğlu kurcalarken telefonuna bir virüs bulaştırmış, adam iki gün uğraştı. Maç izlemek deyince insanın aklına hemen bedava alternatifler geliyor, ama buralar hep tuzak. Forum Admin’e de söyledim, bence bu tür sitelere yönelmeden önce bir kere daha düşünün. Kendi adıma konuşayım, ben Bets10’dan devam ediyorum. 55 yaşındayım, torun torba sahibiyim ama hala maç keyfi yapıyorum. Bonusları var, güvenilir, ödeme sıkıntısı yşamadım şimdiye kadar. Ama şu var, her siteye hemen atlamayın, biraz araştırın. Inat TV gibi yerlerden maç izlemek bedava olabilir ama sonu hüsran. Zaten çoğu lik kırık, reklam dolu, bir de üstüne sizden para sızdırmaya çalışırlar. Yani demem o ki, forumda yeniyim diye bir şey yok, herkes acemi başlar. Ama tecrübeli abilerin lafına kulk verin. Siz ne dersiniz, hiç denediniz mi böyle bir siteyi? Ya da başka bir tavsiyeniz var mı, ben de merak ettim açıkçası. Maç izlemek için sağlam bir alternatif bulursanız haber edin, ama şu Inat TV’ye bulaşmayın derim.