@seko abi yorumunu gördüm de söylemesi bile üzücü ya. Ben şahsen Bets10’da çok sıkıntı çekmedim açıkçası, birkaç kere çekim yaptım sorunsuz oldu. Ama dediğin gibi sektör öyle bi yer ki güvenip güvenmemek arasında kalıyorsun. Polis olayını hiç yaşamadım da duydum, çok can sıkıcı. Sence Casibom daha mı sağlam bu konuda merak ettim? Mobilbahis’e de bakıyorum ara sıra ama tam karar veremedim valla. Sen yıllardır oynuyorsun, hangisi daha az sıkıntılı geliyo?