@Adnan, valla kesinlikle katılıyorum. Şu çarkın nereye döneceğini tahmin etmek imkansız. Ben Antalya’da turizm işletmeciliği yapıyorum, sezon yoğunluğundan fırat buldukça Marsbahis üzerinden Monopoly Live’a giriyorum. İlk başlarda ben de strateji yapayım dedim, 2x-3x üzerine oynayayım derken zar zor girdiğim parayı da kaptırdım. Açıkçası en mantıklısı şu: Oyuna girerken kendine bir bütçe belirle, o bütçeyi aşma. Ben genelde 100-150 TL ile başlıyorum, kazanınca çıkıyorum. Kaybedince de “nasılsa döner” diye arkadan koşturmuyorum. Şu ana kadar en büyük kazancım 4 çarpandan geldi, bir kere yakaladım ama o da şans işte. Siz hangi bahisleri tercih ediyorsunuz genelde? Ben çoğunlukla 2 ve 4 çarpanlara yöneliyorum, 10 çarpan çok nadir geliyor zaten. Bir de şu bonus turları var ya, onlar baya keyifli ama ne zaman geleceği de meçhul. Sizin düzenli takip ettiğiniz bir saat dilimi falan var mı?