Mustafa abi ve Onur’a katılıyorum, uzun vadede bahis kazanç değil kayıp getiriyor. Ben 43 yaşında aşçıyım, yıllardır hem Casibom’da hem Sahabet’te oynuyorum. İlk başlarda hevesle giriyordum, birkaç kazançlı çıkınca kendimi kaptırdım. Ama zamanla anladım ki işin aslı kaybetmek üzerine kurulu. Mesela geçen ay Casibom’da bir maça 500 lira bastım, kazandım sandım ama son dakika golüyle ters köşe oldum. O an “bu işte para yok” dedim kendi kendime. Sizce de bahis siteleri insanı kazanma umuduyla oyalayıp sonra dibe çekmiyor mu? Ben artık kendime sınır koydum, ayda bir iki kez, o da eğlence amaçlı oynuyorum. Yoksa kazanç hayaliyle girenlerin sonu hüsran oluyor. Onur’un dediği gibi, hepimiz biliyoruz aslında ama bazen o heyecana kapılıyoruz. Ne dersiniz, bu işin psikolojisi de cabası değil mi?