@Dilek K. abla merhaba, ben de Casibom’u duymuştum ama daha yeni yeni araştırıyorum 😊 Ben Mobilbahis’te takılıyorum genelde, çekimleri bazen biraz gecikebiliyor. Sen hiç Casibom’da çekim yaptın mı, ne kadar sürüyor? Acaba geçiş yapsam mı diye düşünüyorum. @Murat K. abi Bets10’da bonuslar nasıl, var mı bi fikrin?