Valla @Ali Ç., senin yorumunu okuyunca aklıma geldi. Finans danışmanı olarak rakamlarla uğraşıyorsun da, biz emeklilr de boş durmuyoruz. Ben 10 yıldır Bets10 kullanırım, sistem hesaplama işini ilk başta ben de kafamda oturtamamıştm. Ama zamanla alıştım. Şu işin sırrı şu: Sistem dediğin aslında bir nevi sigorta mantığı. Mesela sen 4 maçlık bir sistm 3 oynuyorsan, 4 maçtan 3’ünü bilen yeterli oluyor. Ama kazanç tabii ki düşüyor. Ben genelde sistem 2-3-4 gibi kombine oynarım. Hesaplamayı da kendim yaparım, çünkü siteerin otomatik hesaplarına bazen güven olmuyor. Diyarbakır’da kahvede arkadaşlarla otururken de anlatıyorum bunları, kimse inanmıyor “abi sen kafayı yemişsin” diyorlar. 😄 Şimdi sorarım sana @Ali Ç., sen hngi sistemleri tercih ediyorsun? Ben mesela düşü riskli sistemleri seviyorum, çünkü emekli maaşıyla oynuyorum, kumar borcu olmasın sonra. Ha bir de şu uyarıyı yapayım: Bonus vadeden sitelere kanma, çoğu dolandırıcı. Bets10 dışında pek güvendiğim yok.