Valla @Serhat abi, @Fatma Ö. kardeşimize katılıyorum, 50’ye 100 bonus harbiden iyiymiş. Ben de Jojobet’te denk gelmedim öyle bişeye daha. Genelde 100 yatır 50 falan veriyorlar, o da çoğu zaman çevrim şartıyla filan. Geçen ay denk gelmiştim bir bonus koduna, 75 TL yatırdım 100 TL verdiler. Ama çevrim şartı 10x’ti, zorladı biaz. Sonra Casibom’a geçtim açıkçası 😄 Oranlar daha iyiydi orda. Sizce Jojobet’in bonusları Casibom’a göre nasıl? Ben pek memnun kalmadım açıkçası. @Volkan abi, Bets10’u demişsin, onu da duydum iyi olduğunu ama hiç denemedim. Tavsiye eder misin? Arkadaş Casibom’ı önerdi, bakabilirsin: https://casibomaff4.casibomgiris7.com/_T71CeNNXRHNIB4xHuyYkGWNd7ZgqdRLk// Bir de şu bonus kodlarını nereden buluyorsunuz? Ben genelde forumdan denk geliyorum, başka bi kaynak var mı?