@Sema A. Hocam haklısın ya, bu ücretsiz siteler cidden çok riskli. Ben de geçenlerde bi tane denemiştim, reklam çıktı çıktı bırakmadı, resmen sinir krizi geçirdim. Maçı izleyemedim, telfon da yavaşladı. Bence en iyisi Casibom ya da Mobilbahis gibi bilinen yerlerden izlemek. Orada da bazen donma oluyor ama en azından virüs derdi yok. Siz ne kullanıyorsunuz maç izlemek için? 😅