@Derya N. valla aynen öyle ya. Ben de bi ara Int TV’ye takmıştım, reklamlar yüzündn telefon resmen çöplük gibi oldu. Maçı bir kere izleyemedim, sürekli dondu, sonra da virüs alarmı verdi telefon. O gün bugündür elimi sürmem. Ben de artık bildiğim sitelerden takip ediyorum maçları. Casibom’da mesela canlı maç izleme iyi çalışıyor, bi de yayın kalitesi fena değil. Deneyen var mı? Yoksa Marsbahis’te de var, ama Casibom daha akıcı gibi geldi bana. Yani bu bedava işlere girmden önce iki kere düşünmek lazım. Hele hele çocuk falan varsa evde, o reklamlardan bi halt çıkıyor, uğraş dur. Siz ne kullanıyorsunuz canlı maç için?