Abi şu Monopoly Live işi tam bir muamma. Admin arkadaş demiş “şansın yaver gitmeli” diye, doğru söze ne denir. Ben de birkaç kere denedim Bets10’da, ilk başta çark dönüyor falan heyecan yapıyor insanı. Ama şu 2x, 5x bonus falan var ya, onlara atlamamak lazım. Ben bir keresinde 3x çarpanı görünce kaptırdım gittim, sonra çark 1x geldi hesap su gibi aktı. Strateji olarak ne yapıyorum? Çoğunlukla 1-2 haneli sayılara basıyorum, bir de ara sıra 4 yada 5’e. Bonus turlarına çok güvenme bence, çünkü o zarların ne getireceği belli olmaz. En garanti para kazanma yolu, sabırlı olup küçük küçük biriktirmek. Yoksa büyük hayallerle girince oyuna, sonu hüsran. Siz ne düşünüyorsunuz? Bu oyunda bir sistem kuran var mı, yoksa tamamen kör talih mi? Ben kendi adıma, birkaç tur eğlenip çıkıyorum artık, kasayı zorlamıyorum.