valla ben de papara kullanıyorum genelde, ama bazen gecikme oluyor mu diye merak ediyorum. siteler kendine göre değişiyor tabi. @Forum Admin ilk mesajında risklerden bahsetmiş, haklısın da insan bazen kaptırıyor. sen hangi siteyi kullanıyorsun papara için? biraz deneyim paylaşırsan iyi olur, çünk ben yeniyim bu ilerde.