Forum Casino

Loading...

Forum Casino

section-icon

Forums

Talk about anything you want!

Welcome To

Yanıtla: Bahis: Kazanç mı, Kayıp mı?

Ya Mustafa abi çok doğru söylemiş. 10 yıl tecrübe konuşuyor resen. Ben de 5-6 senedir arasıra giriyorum bu işlere, özellikle Casibom’da denk geliyorum bazen. Ama şöyle bir şey var: kazanmak icin giriyorsun ama hep bir kayıp psikolojisi oluyor. Ben geçen hafta 3 gün üst üste kazandım, sonra 1 günde hepsini geri verdim. Sinir bozucu. Bu arada Casibom da bu konuda iyi bir seçenek gibi duruyor Bence işin sırrı, disiplinli olmakta. Yoksa kayıp kaçınılmaz. Sizin deneyiminiz neir? Hiç “tam zamanı” diyip büyük kasa bastığınız oldu mu? 😄