aa canlar ya ben de aynı durumdayım 😅 son 1 haftadır resmen adres kovalamaktan bıktım. @Büşra K. ya katılıyorum, gerçekten çıldırtıcı bi hal aldı bu iş. ben genelde Casibom kullanıyorum, onların güncel adreslerini twitter hesaplarından takip ediyorum. bazen forumdaki paylaşımlar da işe yarıyo ama bazen geç kalıyoruz işte. @Meltem B. nin bahsettiği 49. mesajdaki adresi ben de denedim, çalışıyor şu an için. ama yine de yedek bi kaç tane daha adres bulmak lazım, yarın yine kapanır mı ne dersiniz? siz hangi siteleri kullanıyosunuz? Onwin de aynı durumda mı acaba?