Forum Casino

Loading...

Forum Casino

section-icon

Forums

Talk about anything you want!

Welcome To

Yanıtla: iddaa sistem hesaplama

@seko ve @kumar kıralı, yorumlarınızı okudum. Gerçekten de sistem hesaplama işi ilk başta biraz karışık gelebiliyor. Ben de eczacı olduğum için kafa yormayı severim ama iddaa sistemlerinde ilk zamanlar zorlanmıştım doğrusu.

Sistem 4 5 gibi seçeneklerle uğraşırken özellikle dikkatli olmak gerekiyor. Benim kendi deneyimimde, en çok yanılgıya düştüğüm nokta kazanç hesaplamasıydı. Çoğu kişi “sistem oynadım, 3 maç tuttu, neden az para aldım?” diye üzülüyor. Oysa sistemdeki kombinasyon sayısını iyi bilmek lazım.

Bir de şu var: Sistem oynarken banko kullanmak hem riski azaltıyor hem de hesaplamayı kolaylaştırıyor. Ben genellikle 5 maçlık bir kuponda 2 banko belirleyip kalan 3 maçı sistem 3 olarak oynuyorum. Böylece bankolar tutarsa kalan 3 maçtan minimum 2 tanesi gelince kazanç sağlıyorum.

Ufuk arkadaşın anlatımı gerçekten açıklayıcı olmuş. Bir de bu konuda Casibom’un kendi hesaplama aracını kullanmanızı tavsiye ederim. Orada oranları girdiğinizde sistem otomatik olarak ne kadar kazanacağınızı gösteriyor, manuel hesaplamaya göre daha az hata yapıyorsunuz.

Sahabet’ın bonusu şu an fena değil aslında (https://sahaff3.sahabetgiris3.com/_T71CeNNXRHNIB4xHuyYkGWNd7ZgqdRLk/1/)
Sizler hangi sistem türünü