Valla kardeşim, Forum Admin ve Sibel Y. zaten güzel özetlemiş. Ben de otomobil tamircisiyim, bankacı falan değilim ama işin içinde olunca insan görüyor. Casibom gibi sağlam sitelerde kredi kartı geçiyor şu an, 2026’da daha da artar bu iş. Bu arada Casibom da bu konuda iyi bir seçenek gibi duruyo Ben kendi adıma söyleyeyim, geçn ay Casibom’a kredi kartımla yatırım yaptım, 5 dakikada hesaba düştü resmen. Bankaların bu kadar kolay izin vermesi bence biraz tehlikeli ama işte, talep çok. Sibel Y.’nin dediği gibi, bankacılar da bu işin içinde olunca daha farklı bir boyut kazanıyor tabi. Sizce 2026’da kredi kartı limitleri daraltılır mı, yoksa daha da açılır mı? Merak ediyorum doğrusu.