Valla ben de Mefete konusunda ikiye bölünmüş durumdayım 😅 Geçen sezon oynadığı maçlarda inanılmaz formdaydı, her maçı kazanıyordu resmen. Ama bu sezon biraz dengesiz gibi geldi bana. Hani bazı maçlarda o eski Mefete’yi göremiyorum, biraz zorluyor. @Fatma Ö. abla senin yazdığın gibi son dakika stresi gerçekten çekilmez ya, ben de bir keresinde öyle bir maça gidim ki kalbim ağzıma geldi resmen 😂 Bence Mefete’ye oynarken kesinlikle bir limit koymak lazım, yoksa o heyecanla kendini kaptırıyorsun. Mesela ben son zamanlarda Marsbahis’te Mefete’nin maçlarına bakıp, biraz daha temkinli gidiyorum. Mesela ilk yarı beraberlik gibi alternatifler daha mantıklı olabilir, ne dersiniz? Sizin favori taktiğiniz var mı?