@Ayşe M. hocam haklısın, o bonus işleri gerçekten çeldirici. Ben de bi ara Elit Casino’ya girdim, hoşgeldin bonusu 500 TL gibi bişeydi ama çevrim 35x falan mı neydi. Yatırdığım parayı bile çeviremeden batırdım resmen. Çekim derken de ayrı dert, 3 gün beklettiler “onaylanıyor” diye. @seko abi, Casino Metropol sağlam gerçekten, orasından şaşmamak lazım. Ama bazen değişiklik olsun diye deniyorum işte. Elit Casino’da canlı destek rezalet, 15 dk beklemiştim geçen. Oyun sayısı da az, hele hele slotlarda eski oyunlar var. Bets10’da ne oyun var arkadaş, burada yok. Siz hangi siteleri tercih ediyorsunuz? Ben Jojobet’ten de memnunum genelde, bonusları daha mantıklı oluyo.