Abi valla şu Casino Metropol meselesi hepimizi deli etti resmen. Sinan abiye katılıyorum, DNS ayarlarıyla uğraşmak zaten başlı başına bir dert. Geçen hafta ben de denedim, bir saat uğraştım ama stabil bağlanamadım. En sonunda sinirden kapattım bilgisayarı. Ama şöyle bir şey var, ben Casibom’da oynarken hiç bu kadar sorun yaşamadım. Giriş adresleri sürekli güncel, zaten forumda da paylaşıyorlar. Bir kere bile DNS ayarlarıyla falan uğraşmadım. Hüseyin K. abi de demiş ya, “her seferinde farklı adres çıkıyor” diye. Kesinlikle öyle, insanın canı sıkılıyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Casino Metropol’de hala oynayan var mı yoksa herkes Casibom’a mı geçti? Ben şahsen bıraktım, uğraşmaya değmez. @Koray A. abi, sen de denemişsin, sonra ne yaptın?