Ya canım vallahi ben de şu slot işine yeni yeni ısınıyorum. Gates of Olympus’u duydum tabi, her yerde karşıma çıkıyo. Ama @Dilek K. dediğin gibi herkese yüzü gülmüyo demek ki. Ben daha çok Sahabet’teki basit slotları deniyorum, mesel Sweet Bonanza falan var ya, ona bayılıyorum. O pembe şekerler düşünce insanın içi açılıyo resmen. Siz hiç denediniz mi bu oyunu? Bir de şu çarpan olayını tam çözemedim, bilen varsa anlatabilir mi bana?