Ah canım ya ben de ilk başta çok zorlanmıştım bu sistem hesaplama işinde. 😅 Ofiste hesap makinesiyle uğraşırken patron gelip ne yapıyorsun diye sordu resmen. @Dilek K. eczacı olduğun için kafa yormana gerek yok aslında, Casibom’da otomatik hesaplıyor sistemleri. Ben direkt oradan bakıyorum artık. Ama yine de işin mantığını bilmek iyi tabi. Mesela 3/5 sistemde hangi kombinasyonlar tutar onu kavrayınca daha rahat oynuyor insan. Siz hangi sistemleri deniyorsunuz genelde?