@Yıldız P., abi çok doğru söylemişsin. O link işleri hep riskli, ben de tıklamadım direkt. Bets10 yıllardır var ama son dönemde ödeme sıkıntıları çekenler oluyor duyduğuma göre. Onun yerine Marsbahis’i öneririm genelde, ben 2-3 senedir kullanıyorm, ödemeleri düzenli. Casibom da sağlam, ama bonuslar biraz değişken son zamanlarda. @Emre, abi TIR’cılık zor iş vesselam, dinlenmeyi hak ediyorsun. Boşlukta foruma dalmak iyi geliyor gerçekten. Ben de tüccarlık yapıyorum, mal alıp satarken bir yandan bahis sitesi takip ediyorum. Güncel forum işi zor bu aralar, çoğu site kapanıyor veya dönüyor. En temizi bildiğin eski forumlardan devam etmek, yeni sitelere heveslenme bence. Siz ne dersiniz? Marsbahis dışında sağlam bir site var mı içinize sinen? Ben son aylarda başka denemedim, sizlerin tecrübesi varsa duymak isterim.