Selam arkadaşlar ben forumu yeni yeni takip ediyorum da. Gates of Olympus’u ben de çok duydum ama hala denemedim açıkçası. @Necdet abime katılıyorum, abartıldığı kadar var mı yok mu kestirmek zor. Ben dha çok Onwin’deki basit slotları kurcalıyorum, mesela klasik meyve makinaları falan. Siz hiç denediniz mi onları? Yoka herkes bu yeni oyunlara mı kaydı?