@Yasin B., hoş geldin foruma. Gates of Olympus’u illa ki denersin bir ara, merak etme. Ama bence Necdet’e katılıyorum, abartıldığı kadar var mı yok, tartışılır. Ben yıllardır slot oynarım, Casino Metropol’de de Casibom’da da denedim bu oyunu. Bonus turu gelince güzel döndürüyor ama o bonusu alana kadar canın çıkıyor bazen. Bi de şu var, herkes kazanınca övüyor oyunu, kaybedince susuyor. O yüzden forumda gördüğün yorumların hepsine kanma bence. Ben daha çok düşük volatilite oyunları seviyorum uzun vadede, mesela Sweet Bonanza tarzı. Gates of Olympus yüksek riskli, ona göre oyna. @Nurgül, Sahabet’te oynuyorsan dikkat et, oranlar bazen değişiyor bonus çevrimlerinde. Deneyimle sabit. Siz hangi slotları seviyorsunuz bu arada, daha sakin olsun isteyenlere önerebileceğiniz var mı?