Valla ben de aynı şeyi düşünüyorum. Seko abiye katılıyorum, bu işin şakaı yok. 20 yıldır çiftçilik yapıyorum, kazandığım parayı bir kenara koyup haftada bir iki kere şansımı denerim. Bets10’u da duydum tabi, arkadaşlar anlatıyor. Ama benim kafam almıyor bu bonus muhabetlerini. Hele bi site “hoşgeldin bonusu” falan diyince hemen şüpheleniyorum Hiç bi şey bedava değil bu dünyada. Cem O.’nun dediği gibi, yıllardır var diye de güven olmaz. Ben mesela geçen sene başka bi sitede 500 lira kazandım, çekim yapamadım 3 gün. Sonra uğraştım durdum. Onun için artık temkinliyim. Bets10’da oynayan var mı aramızda? Çekimlerde takılma yaşadın mı hiç? Ben duyunca biraz icin rahat etsin, ondan soruyorum. Yoksa direkt girmem, mal canı değil ki.