Forum Casino

Loading...

Forum Casino

section-icon

Forums

Talk about anything you want!

Welcome To

Yanıtla: iddaa sistem hesaplama

Valla @Elif S., senin hesap makinesiyle ofiste yakalanma hikayen beni güldürdü. Ben de dükkanda müşteri yokken kafamı kağıda gömmüş sistem hesaplıyorum, bir de bakıyorum ki müşteri içeri girmiş. “Abi ne yapıyorsun” diye sordu, “Envanter çıkarıyorum” dedim utana utana. İşin kötüsü bazen o kadar dalıyorum ki akşam eve gidince fark ediyorum yanlış hesapladığımı. @Haydar abi, sen 10 yıldır Bets10 kullanıyorsun diyorsun, bence sistem işinde en büyük numara, kuponu yapmadan önce kafanda netleştirmek. Ben genelde Jojobet’te oynuyorum, oranlar bazen çok karışık oluyor. Mesela geçen hafta 4 maçlık bir sistem 3 denedim, 3 maç tuttu ama 4. maç yattı diye mi kazandım ne oldu anlamadım. Hesap kitap yapana kadar kuponun süresi geçiyor resmen. Senin en çok zorlandığın sistem türü hangisi? Benim için 5 maçlık sistem 4 falan tam bir muamma. Bazen doğru hesapladım sanıyorum, sonra bankod “Bu kupon geçersiz” diye uyarı alıyorum. Yazık günah, emekler boşa gidiyor.