Abi valla hepinizi dinledim de, Cem O.’ya katılıyorum bu işte. Bets10 yıllardır var, lisansı falan tamam da, bu sektörde %100 güven olmaz dediğin gibi. Ben de Burs’da otomobil tamircisiyim, kazandığım paranın bi kısmını atıyorum arada. Bets10’da 2-3 senedir oynuyorum, çekimler genelde sıkıntısız oldu Ama geçen ay bi arkadaşın başına geldi, 1500 lia çekimde takıldı bir hafta, sonra çözdüler yine de can sıkıyor. Ha bu arada, ben Casibom’a daha çok takılıyorum son zamanlarda. Oranları daha iyi geldi bana, biraz da bonusları sağlam. Siz hangi siteyi daha çok kullanıyorsunuz?