Nyse, ben Bets10 u tercih ediyorum — https://cdnr1.awsbtcdn112.com/_T71CeNNXRHNIB4xHuyYkGWNd7ZgqdRLk/1/ @Seda, denediğin linki ben de açtım çalışıyor gibiydi ama bazen yine takılıyor. Mobilbahis’te bu giriş işi gerçten can sıkıcı. Ben de tekstil fabrikasında vardiyadayken cebimden girmeye çalışıyorum, bazen 5-6 link deniyorum bulana kadar. Discount Csino’da böyle sorun yaamıyorum mesela, direkt açılıyor. Sen hiç Bets10 kullandın mı? Onların da linkleri var ama en azından stabil. Neyse, umarım bu yeni ades kalıcı olur.