Selim Ö. hocam aynen katılıyorum, 2x ve 4x çarpanlar olayın kilit noktası. Ben de Ankara’da kuryelik yapıyorum, gün sou yorgunluk atana kadar Monopoly Live’a giriyorum genelde Discount Casino’dan. Bazen 3x de geliyor ama onu yakalamak zor. Geçen gece 50 TL attım, 2x yakaladım bi ara 300’e fırladı ama sonra yine düştüm ya 😂 sizce hangi çarpanı kovalamak daha mantıklı? Ben genelde 2x ve 4x arasında gidip geliyorum, bazen de max risk alıp 10x’e kasıyorum ama çoğu zaman boş çıkıyor. Szin deneyimleriniz nasıl?