@Ali Ç. ve @Halil İ., ikiniz de haklısınız o bonus işlerinde. Ben de Elit Casino’yu bir ara kurcaladım, hoşgeldin bonusu 500 TL cazip geldi ama o çevrim şartları dediğiniz gibi 35x falan olunca insanın canı sıkılıyor. Ben yatırdığım 200 TL’yi çevirmek için gee gündüz uğraştım, en sonunda 100 TL zaarla çıktım. Yani kazanmak değil, kaybetmemek için uğraşıyorsun resmen. Bir de şu var: Elit Casino’nun canlı destek ekibi pek yok gibi. Sorun yaşadığımda iki saat bekledim, sonra mail attılar “çözdük” diye. Çözülmüş falan değil, paramı çekmek istedim, bir sürü evrak istediler. Neyse ki bende sabır var da, gençler hemen vazgeçiyor. Siz ne dersiniz, bu çevrim şartları kanunen bir yere bağlı mı? Mesela Bets10’da da var ama onlar daha makul, 10x falan. Elit Casino’nun bu kadar yüksek çevrim koyması bence oyuncuyu sömürmekten başka bişey değil. Ben genelde uyarıyorum arkadaşları, bonus vadeden sitelere güvenmeyin diye. Hele hele ilk başta böyle yüksek bonus verenler, sonra çeviremezsin diye uğraştırıyor. Sizin deneyiminiz nasıl oldu, çekim yapabildiniz mi yoksa benim gibi boşa mı