Serpil T. abla, aynen dediğin gibi, o bakım muhabbeti çekilmez oldu. Casibom’da bana da oldu geçenlerde, kredi kartıyla yatıracam diye uğraştım durdum, sonra “geçici bir süre” dediler ama 2 saat geçmedi düzeldi. Yine de sinir bzucu tabi. 2026’da işler iyice karıştı. Eskiden Jojobet’te bile rahat rahat kart geiyordu, şimdi bankaların çoğu bloklamış durumda. Ben denedim, Ziraat Bankası ve İş Bankası’nın kartlarıyla çoğu sitede işlem olmuyor. Ama denedim, Garanti ve Akbank biraz daha rahat geçiyor, tabi ki siteye göre değişiyor. En sağlamı şu an icin Casibom bence, her ne kadar arıza çıkarsa da. Bir de yakın zamanda bir arkadaş anlattı, “Betturkey” iyiymiş kredi kartı konusunda, ama ben denemedim henüz. Siz denediniz mi? Forumda birileri kullandı mı acaba? Ben de merak ettim, belki 2026’da daha stabil olur.