Barış’a katılıyorum, kuryelik yorucu bir iş. Ben de emekli olduktan sonra Monopoly Live’a başladım, zaman geçirmek için iyi oluyor. Ama şu 2x ve 4x çarpanlarına çok takılmamak lazım. Ben genelde Bets10 üzerinden oynuyrum. Orada bonuslar cazip görünüyor ama ben hiç güvenmiyorum açıkçası. Direkt kendi paramla giriyorum, ne kazanırsam kazanayım, kaybedersem de hesabı biliyorum. Bonus vadettiklerinde bir şartname okuyorsun, çevrim şartları bitmiyor. O yüzden temkinli olmakta fayda var. Monopoly Live’da benim stratejim şu: Her zaman birkaç rakamı düşük miktarla kaplıyorum, bir tane de 1 numaraya atıyorum. 1 numara sık geliyor, az da olsa düzenli kazanç sağlıyor. Çarpan oyununa da nadiren giriyorum, çünkü orası tam bir kumar. Hele 2x ve 4x çarpanı yakalamak mümkün, ama çoğu zaman 1x ile yetiniyorsun. Acaba siz de bu şartlı bonuslara güveniyor musunuz, yoksa benim gibi direkt oynuyor musunuz? Özellikle Sahabet’te Nuray Hanım’ın dediği gibi bir deneyim varsa, onu da merak ettim doğrusu.