valla @Koray A. katılıyorum sana, çizginin hızı gerçekten siteden siteye değişiyo 😅 ben geçen Casibom’da denedim Aviator’u, 2.1x’te cash out yaptım ama sona pişman oldum çünkü 6.8x’e kadar gitmişti ya! sizce göz kararı mı yoksa bi strateji mi daha mantıklı? Mobilbahis’te de aynı olay var, bazen çizgi çok yavaş ilerliyo insanın canı sıkılıyo resmen 🤯