Hadi be Güneş abi, sen de mi o çevrim muhabbetine takıldın ya. Bence 500 TL düşük bile, Marsbahis’te 1000 TL çevrim görünce gözüm dönü resmen. Jojobet’in 50 TL’s iyi hoş da, o parayı alana kadar insanın canı çıkıyor. Ne dersiniz, çevrimsiz bonus var mı piyasada?