Tolga’ya katılıyorum, çarpan kovalamak insanı batırıyor. Ben de Casibom’da oynuyorum Monopoly Live’ı, çark dönüyor herkes 10x bekliyor ama 2x bile gelmiyor bazen. Geçen gün 5x geldi şansıma, azıcık sevindim ama sonra yine kaybettim. Siz nasıl oynuyorsunuz? Ben genelde düşük bahislerle başlıyorum, bir türlü strateji oturtamadım.