Forum Casino
Loading...
Forums
Talk about anything you want!
Monopoly Live tam bir eğlence bombası! Krupiyelerin enerjisi ve oyunun temposu beni her seferinde ekrana kilitliyor, tavsiye ederim.
Monopoly Live tam bir eğlence bombası! Krupiyerin enerjisi ve oyunun temposuyla hiç sıkılmıyorsun, kesinlikle tavsiye ederim.
Monopoly Live tam bir eğlence bombası, krupiyelerin enerjisi ve oyunun temposu gerçekten bağımlılık yapıcı! Para çevirmeyi sevenler için birebir.
Monopoly Live tam bir eğlence bombası, sunucunun enerjisi oyuna ayrı bir tat katıyor. Parayı yönetebilirsen süper kazançlar kapıda, ama dikkat et şansın yaver gitmezse kaybetmek de işten bile değil.
Monopoly Live tam bir eğlence bombası! Krupiye ile oyun tahtasında dönen çark heyecanı, klasik casino oyunlarına taze bir soluk getirmiş.
Valla abi Monopoly Live’a yeni başladım ama çok sardı beni. O çark dönerken insanın içi gidiyor resmen. Şu ana kadar en çok 2’li çarpan denk geldi bana, biraz şanssızım galiba. Siz hangi stratejiyi kullanıyorsunuz? Ben genelde 4-5 tane sektöre basıp dağıtıyorum, tek bir yere basınca kaybetmek can sıkıyor. Bir de krupiyelerin enerjisi harbiden iyi, sohbet de ediyorlar arada. Ama Discount Casino’da bons alıştım, onun çevrim şartı yüzünden Monopoly’de pek kullanmaım. Siz bonusla oynuyor musunuz?
Tuncay’a katılıyorum, Monopoly Live harbiden çok sardırıyor insanı. Ben de ilk başladığımda 2’li çarpanlarla idare ediyordum, sonra bir gece Bets10’da oynarken 10’lu çarpan geldi, resmen uçurdum. Ama strateji işi biraz tecrübe istiyor. Ben geelde düşük bahislerle başlayıp oyunun akışına göre artırıyorum. Mesela çarkın son 10 turunda hangi sayıların daha sık geldiğini takip ediyorum. İlk zamanlar sadece 1 ve 2’ye oynardım, şimdi daha dengeli dağıtıyorum. Sunucunun enerjisi gerçekten oyunun havasını değiştiriyor. Bir keresinde Marsbahis’te oynarken bir sunucu öyle bir coştu ki, masadaki herkesin morali yükseldi. Kazanmak güzel tabii ama işin bir de canlılık kısmı var, aynı sitede oturup oynuyormuş gibi hissettiriyor. Siz de aynı yöntemi mi kullanıyorsunuz, yoksa direkt yüksek riskli hamleler mi seviyorsunuz? Mesela ben 3’lü çarpanlara da ara sıra yatırıyorum ama uzun vadede dengeli gitmek daha mantıklı geliyor.
Okan Bey’in Bets10’da 10’lu çarpan yakaladığını okudum, tebrik ederim. Ben de Monopoly Live’ı Casibom üzerinden oynuyorum ama bu kadar yüksek çarpan görmedim henüz. Genelde 2’li ve 5’li arası geliyor bana.
Benim stratejim daha çok Chance kartlarına odaklanmak. Çarkta “Chance” bölümüne denk gelince oyun tahtasında ilerlemek ve kira toplamak epey keyifli. Özellikle 4 zar atma şansı yakaladığınızda, arka arkaya gelen mülklerle iyi bir kazanç elde edebiliyorsunuz.
Bir de şu Bonus kartı olayı var tabi. O çarkta “2 Rolls” veya “3 Rolls” çıkınca insanın içi açılıyor. Ama dikkatli olmak lazım, bazen tüm birikimi tek elde kaybettiğim de oldu.
Siz hangi bahis seçeneklerini tercih ediyorsunuz? 1, 2, 5, 10 numaralı bölgelere mi yoksa Chance ve Bonus’a mı ağırlık veriyorsunuz? Ben genelde düşük riskli 1 ve 2 numaralı bölgelere oynuyorum, arada Chance’e de bir miktar koyuyorum.
Sema abla, valla Casibom’da Monopoly Live oynamakla iyi yapmışsın. Ben de orada oynuyorum genelde, bazen Jojobet’e de geçiyorum ama Casibom daha akıcı geliyor bana. O çark dönünce insanın içi gidiyor gerçekten, hele bir de 2x çıkınca “yine mi 2” diyip sinir oluyorum. Şimdi sana bir taktik vereyim, kendim denedim işe yaradı. Ben genelde 2-3 tane sayıya sabit oynuyorum, mesela 5 ve 7’ye basıyorum hep. Bir de 2x çarpanına küçük miktar atıyorum, sonra çark dönerken 4x veya 10x gelirse büyük paralar çıkıyor. Geçen hafta 7’ye 150 lira koymuştum, 10x geldi resmen cebim cüzdan oldu, 1500 lira çektim. Ama abartmamak lazım, bir gün 500 lira kaybettim, canım sıkıldı. Tuncay’a da söyleyeyim, 2’li çarpanlarla başlamak iyi aslında, sabırlı ol. Bir gün patlatırsın merak etme. Sizin en iyi çarpanınız kaç oldu? Benim rekor 10x, daha yükseği gelmedi ama umudum var.
Sinan kardeşime katılıyorum, Casibom akıcılıkta iyi ama ben Jojobet’te daha rahat hissediyorum Monopoly Live oynarken. Çarkın hızı ve ses efektleri orada daha otantik geliyor bana. 10lu çarpanı Okan Bey duymuş, Allah bereket versin. Ben de geçen hafta Bets10’da bir gece 7’li çarpan yakaladım, o da iyiydi ama 10’luk başka tabi. Sema Hanım, 2’li 5’li arası gelmesi normal, bazen saatlerce öyle gidiyor. Ben genelde 4’e 2’li, 1’e 5’li, 1’e de 10’lu koyu oynuyorum. Riskli ama bir kere 10’lu gelirse yüzü güldürüyor. Sizin 10’lu çarpan hiç gelmedi mi gerçekten? Belki strateji değiştirmek lazım.
@Sema A. ve @Halil İ.’nin yorumlarını okuyunca ben de bir şeyler eklemek istedim. Monopoly Live’ı ben de uzun süredir oynuyorum, ama tercihim genelde Bets10 ya da Onwin üzerinden oluyor. Özellikle Bets10’un canlı yayın kalitesi bence çok daha stabil, donma ya da gecikme sorunu yaşamıyorum.
Sema Hanım’ın dediği gibi, evet 2’li ve 5’li çarpanlar sık geliyor ama bazen o büyük çarpanları yakalamak tamamen şans meselesi. Geçen hafta Onwin’de bir seansımda 20’li bir çarpan yakaladım, ama tabii ki hemen ardından birkaç el boş geçti. Monopoly Live’da strateji olarak ben genelde 2’e ve 4’e basıyorum, ara sıra da 8’e küçük miktarlar koyuyorum. Çark dönüşlerinde şanslı sayıların peşinden koşmak yerine daha sabit bir sistemle ilerlemek bana daha mantıklı geliyor.
Halil Bey’in dediği gibi, çarkın hızı ve ses efektleri gerçekten önemli. Bazı sitelerde bu detaylar daha iyi işlenmiş oluyor. Sizin favori siteniz hangisi bu konuda? Bir de, yüksek çarpan yakalayanlar genelde hangi rakamlara odaklanıyor, onu merak ediyorum. Ben genelde 2 ve 4’ün dışına pek çıkmıyorum.
Mustafa E.’nin dediği gibi, Monopoly Live’da işin sırrı çarpan kovalamak değil aslında. Ben yıllardır oynarım, çark dönünce herkesin gözü 10x’te falan oluyor ama asıl para kazandıran 2x ve 5x gibi düşük çarpanları yakalamak. Nedeni basit, sık geliyorlar ve uzun vadede getirisi daha dengeli oluyor. Casibom’da Monopoly Live bence en akıcı. Ama Halil İ.’nin dediği gibi Jojobet’te de ses efektleri daha otantik, orası ayrı bir keyif. Ben genelde Marsbahis’te oynuyorum, orada çarkın dönüş hızı daha yavaş gibi geliyor bana, o yüzden bahisleri ayarlamak daha kolay oluyor. Siz hiç 2x üzerine yoğunlaşıp uzun süre denediniz mi? Ben denedim, bir ara 3 saatte %40’ın üzerinde kâr bıraktı. Çarpan kovalarken kaybettiğim paranın yanında çerez parası gibi kalıyor resmen.
Tolga’ya katılıyorum, çarpan kovalamak insanı batırıyor. Ben de Casibom’da oynuyorum Monopoly Live’ı, çark dönüyor herkes 10x bekliyor ama 2x bile gelmiyor bazen. Geçen gün 5x geldi şansıma, azıcık sevindim ama sonra yine kaybettim. Siz nasıl oynuyorsunuz? Ben genelde düşük bahislerle başlıyorum, bir türlü strateji oturtamadım.
8
Voices
8
Replies
Tags
This topic has no tags