Sema abla, valla Casibom’da Monopoly Live oynamakla iyi yapmışsın. Ben de orada oynuyorum genelde, bazen Jojobet’e de geçiyorum ama Casibom daha akıcı geliyor bana. O çark dönünce insanın içi gidiyor gerçekten, hele bir de 2x çıkınca “yine mi 2” diyip sinir oluyorum. Şimdi sana bir taktik vereyim, kendim denedim işe yaradı. Ben genelde 2-3 tane sayıya sabit oynuyorum, mesela 5 ve 7’ye basıyorum hep. Bir de 2x çarpanına küçük miktar atıyorum, sonra çark dönerken 4x veya 10x gelirse büyük paralar çıkıyor. Geçen hafta 7’ye 150 lira koymuştum, 10x geldi resmen cebim cüzdan oldu, 1500 lira çektim. Ama abartmamak lazım, bir gün 500 lira kaybettim, canım sıkıldı. Tuncay’a da söyleyeyim, 2’li çarpanlarla başlamak iyi aslında, sabırlı ol. Bir gün patlatırsın merak etme. Sizin en iyi çarpanınız kaç oldu? Benim rekor 10x, daha yükseği gelmedi ama umudum var.