Sinan kardeşime katılıyorum, Casibom akıcılıkta iyi ama ben Jojobet’te daha rahat hissediyorum Monopoly Live oynarken. Çarkın hızı ve ses efektleri orada daha otantik geliyor bana. 10lu çarpanı Okan Bey duymuş, Allah bereket versin. Ben de geçen hafta Bets10’da bir gece 7’li çarpan yakaladım, o da iyiydi ama 10’luk başka tabi. Sema Hanım, 2’li 5’li arası gelmesi normal, bazen saatlerce öyle gidiyor. Ben genelde 4’e 2’li, 1’e 5’li, 1’e de 10’lu koyu oynuyorum. Riskli ama bir kere 10’lu gelirse yüzü güldürüyor. Sizin 10’lu çarpan hiç gelmedi mi gerçekten? Belki strateji değiştirmek lazım.